Spausdinimo kaštų valdymas

Paprasta. Greita. Patikima.

Kasdieninė rutina biure – nesibaigiančios techninės kliūtys?

Printing Cost Management:%20Easy.%20Fast.%20Reliable.

Servisas

Baigėsi popierius? Baigėsi toneris?
Viskas patiekta tau: spausdinimo eksploatacinės medžiagos ir visa kita savo vietose, kai tik jums ko prireikia.

Efektyvumas

Užstrigo popierius?
Spausdinamas darbas automatiškai persiunčiamas į kita spausdintuvą ar kopijuoklį, kad išvengtumėte problemos.

Valdymas

Kas atliko tiek daug kopijų?
Šio klausimo nebereikės užduoti. Vedama tiksli registracija – kas, kiek ir kokiu įrenginiu atliko spaudų ir kopijų.

Kaštų sumažinimas

Nurašinėjate įrenginių skaitliukus ranka?
Daugiau nebereikės to daryti. Įrenginių skaitliukai yra nurašomi ir sekami automatiškai.

Sistemos valdymas, naudojantis „Accounting4Work“

Techninė Įranga

Šiam efektyviam metodui būtina sąlyga yra mažas, bet galingas techninis įrenginys – „juodoji dėžė“. Ji gali būti įdiegta per pusę valandos be jokių invazinių integracijų į jūsų IT struktūrą. Įranga yra komplektuojama su specialia programine įranga.

Ši juoda dėžutė…

  • Stebi visą spausdinimo ir kopijavimo įrangą, esančią tinkle;
  • Matuoja ir stebi tonerio lygį;Fast%20and%20simple:%20The%20hardware%20required%20in%20the form of %20a%20small%20box%20can be%20installed%20in%20about%2030%20minutes.
  • Siunčia pranešimus, ar neužstrigo popierius;
  • Siunčia klaidos pranešimus, esant reikalui;
  • Periodiškai nuskaito skaitiklius ir apskaičiuoja įrangos eksploatavimo trukmę;
  • Savaime atnaujina duomenis - taigi jums tuo rūpintis nebereikia.
Programinė įranga

Juodoji dėžutė yra komplektuojama kartu su specialia programine įranga.

Ši programinė įranga įrašo šiuos duomenis: kas, kada, ką ir kur spausdina ir kopijuoja bei paskaičiuoja, kiek tai kainuoja. Duomenys apie skyrių ar darbuotoją, failo pavadinimą, datą, laiką, išvesties sistemą ir išlaidas gali būti įrašomi automatiškai.

Geriausia yra tai:
Kai tik spaudo ar kopijos atlikimas yra negalimas dėl klaidos ar gedimo, darbas yra automatiškai nukreipiamas į kita įrenginį, kuris veikia gerai. Ir, žinoma, pranešimas apie klaidą yra automatiškai persiunčiamas i sprendimų valdymo centrą.

Tai reiškia, kad Accounting4Work sistema tiksliai reaguoja į vartotojo poreikius ir intelektualiai organizuoja dokumentų valdymą.


DIDO - Digital Document Organisation

Čia rasite Spausdinimo kaštų valdymo brošiūrą.

Susisiekite su mumis:
info@novakopa.lt