Kompanijos apibūdinimas

Efektyvus dokumentų valdymas = konsultavimas + sprendimų įgyvendinimas

TA Triumph-Adler yra dokumentų valdymo specialistai. Mes teikiame veiksmingas konsultacijas bei atliekame analizę pas klientus vietoje, siekdami užtikrinti efektyviausius dokumentų – tiek popierine, tiek ir skaitmenine išraiška – valdymo procesus.

TA Triumph-Adler koncepcijos ir siūlomi sprendimai yra pirmasis žingsnis optimizuojant dokumentų valdymo procesus, kur vartotojai turi spausdinti, kopijuoti, siųsti duomenis faksu bei archyvuoti dokumentus. Mes – TA Triumph-Adler, būdami rinkos lyderiais Vokietijoje ir vis labiau stiprindami savo pozicijas tarptautinėje arenoje, kuriame efektyvaus ir profesionalaus konsultavimo standartus, įgyvendindami savo prekinio vardo biuro įrangos sprendimus.

Tiesioginiai pardavimai, prekyba per partnerius ir serviso palaikymas

TA Triumph-Adler verslo plėtra yra sukoncentruota į galutinių vartotojų veiklos efektyvumo didinimą. Maždaug 450 dokumentų valdymo specialistų rūpinasi daugiau nei 35 000 klientų, daugiausia vidutinių, veikiančių 50 pasaulio šalių. Apie 1500 klientų, prižiūrimų profesionalių TA Triumph-Adler konsultantų, yra didelės įmonės ir institucijos, vykdančios veiklą Europoje. Mūsų dukterinė kompanija UTAX išimtinai dirba tik su platintojų tinklu. UTAX šiuo metu apima daugiau nei 300 vietinių bei užsienio atstovų. Šiuo metu mūsų nuosavų prekinių vardų – TA Triumph-Adler ir UTAX – produkcija yra daugiausiai gaminama mūsų strateginio partnerio Kyocera Mita, kuris pirmauja pasaulyje pagal inovatyvių technologijų biuro komunikacijai prekybą.

Nepriklausomai valdomas serviso padalinys yra ypač svarbus tiek esamų klientų įrangos palaikymui, tiek tolesnei biuro sprendimų plėtrai. 500 serviso palaikymo bei logistikos specialistų prižiūri daugiau nei 200 000 sistemų. Ši, visą pasaulį apimanti - operatyvi, greita ir ištisą parą pasiekiama aptarnavimo bei serviso tarnyba leidžia mums būti arčiau savo klientų ir aplenkti bet kurį konkurentą. Mūsų klientų pasitenkinimą gali puikiai iliustruoti faktas, jog daugiau nei 80% iš jų, pasibaigus pirminiam techninio aptarnavimo kontraktui (kuris paprastai trunka apie 45 mėnesius), ir vėl renkasi TA Triumph-Adler kaip savo biuro partnerį.

Sėkmingas verslo modelis

TA Triumph-Adler būdingi konkurenciniai pranašumai, tokie kaip skaitmeninis auditas ir pirmaujančiomis technologijomis grįsti dokumentų valdymo sprendimai, skatina ir formuoja klientų lojalumą mūsų kompanijai. Mes patariame ir konsultuojame savo klientus, jiems renkantis ir diegiant efektyvius dokumentų valdymo procesus, leidžiančius optimizuoti popierinių ir skaitmeninių dokumentų srautus. Mūsų pareiga yra užtikrinti, kad jų biuro įranga būtų patikima ir nuolat atnaujinama. Mūsų prekinio vardo biuro sprendimai suteikia galimybes mažinti biuro išlaidas ir detaliai apskaičiuoti tikrąsias sąnaudas. Bendradarbiavimas su Kyocera Mita reiškia, kad galime užtikrinti ilgalaikes konkurencingas kainodaros sąlygas, o tai suteikia strateginių galimybių patekti į naujus klientų veiklos segmentus bei naujas rinkas. Naujos kartos biuro įranga netrukus leis mums pasiekti pirmaujančias pozicijas naujuose ir tokiuose sparčiai augančiuose rinkos segmentuose, kaip spalvinės technologijos ir daugiafunkciniai aparatai, o taip pat sustiprinti savo pozicijas tradicinės juoda-balta technologijos srityje.